پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228047
نرم‌افزار تلفن همراه را در کمتر از دو ماه توليد کنيد
تاریخ انتشار : 1396/02/13 13:13:35
نمایش : 1177
دوره آموزش مجازي برنامه نويسي تلفن همراه (اندرويد) شهيد آويني به صورت مجازي و رايگان در سراسر کشور با ثبت نام تا ۱۵ ارديبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار؛ به نقل از قرارگاه فضاي مجازي بسيج در اين دوره که مشترک از سوي سازمان بسيج مستضعفين و سازمان فضاي مجازي سراج برگزار مي شود، دانش پذيران با آموزش نرم افزار بيسيک فور، در حوزه توليد نرم افزار هاي مختلف در حوزه اندرويد آشنا خواهند شد.

مزيت هاي اين روش سادگي در يادگيري، سرعت در برنامه نويسي، سرعت اجراي برنامه و نهايتا چند بستر (PlatForm) بودن آن مي باشد.

اين دوره پروژه محور طراحي شده است و انتظار مي رود اساس برنامه دوره، کاربران در پايان دوره يک نرم افزار اندرويدي تحويل دهند.

آشنايي اوليه با برنامه نويسي (جاوا و يا ساير زبان هاي برنامه نويسي)، حداقل سن ۱۷ سال و حداکثر ۲۷ سال، علاقه مندي و پايبندي زماني به آموزش، در اختيار داشتن يک دستگاه موبايل اندرويدي و رايانه براي برنامه نويسي و دسترسي به اينترنت از جمله شرايط شرکت کنندگان در اين دوره مي باشد.

مهلت ثبت نام در اين دوره تا ۲۰ ارديبهشت ۹۶ بوده و اختتاميه دوره در مرداد ماه ۱۳۹۶ مصادف با دهه کرامت همراه با تجليل از اپليکيشن هاي برتر اين دوره آموزشي برگزار خواهد شد.

يکي از برنامه هاي فاخر نوشته شده با بيسيک فور اندرويد تقويم اذانگوي شميم با بيش از يک ميليون نصب است.

براي شروع دوره، بعد از ثبت نام اوليه افراد در پايگاه amoozeshnet.ir نام کاربري و رمز عبور آزمايشي (Demo) در اختيار کاربران قرار مي گيرد تا با سامانه آموزش مجازي (lms) آشنايي لازم را کسب نمايند.

نام کاربري و رمز عبور براي کاربران پس از تأييد توسط مسئولين استاني دوره از طريق شماره اي که در فرم ثبت نام اعلام کرده اند اطلاع رساني خواهد شد.

بعد از ورود به سامانه آموزشي کاربران دوره مي توانند با مشاهده فيلم هاي آموزشي دوره را شروع کرده و قدم به قدم در آموزش پيشرفت نمايند.

کاربران مي توانند سؤالات احتمالي خود را در قسمت سؤالات متداول دوره آموزشي جستجو و در صورت عدم رسيدن به پاسخ، سؤال خود را در سامانه ثبت نموده و پاسخ را در در کمتر از يک روز دريافت نمايند.

پس از پايان زمان دوره آموزشي کاربران دوره بايد در زمان تعيين شده اپليکيشنخود را به همراه لينک انتشار آن در فروشگاه‌هاي اندرويد در صفحه اي که اعلام خواهد شد ثبت و منتظر نتيجه ارزيابي هيئت داوران جشنواره باشند.

اختتاميه دوره در مرداد ماه ۱۳۹۶ مصادف با دهه کرامت همراه با تجليل از اپليکيشن هاي برتر اين دوره آموزشي برگزار خواهد شد.

با توجه به پروژه محور بودن دوره و تعهد هرکدام از دانش پذيران براي تحويل يک نرم افزار (شامل گالري تصوير، متن، صوت، فيلم و ابزارهاي لازم)، نرم افزار ها براي ورود به جشنواره مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت و به برترين نرم افزارها در اختتاميه کشوري، در دو سطح ملي و استاني جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.

موضوعات توليد نرم افزار شامل معارف اسلام و انقلاب (قرآن، اهل بيت، جهاد، شهادت)، گسترش فضائل اخلاقي، تقويت نهاد خانواده، اقتصاد مقاومتي (توليد، اشتغال؛ اصلاح الگوي مصرف، قناعت و ...) است.

براي ثبت نام و يا کسب اطلاعات بيشتر به پايگاه اطلاع رساني مرکز آموزش سازمان فضاي مجازي سراج به نشاني www.amoozeshnet.ir مراجعه کنيد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html